Bas & Kim

Foto’s:
1034

Over onze reis

Na een jaar lang voorbereidingen, hard werken en dromen gaat ons avontuur dan echt beginnen! Een jaar lang rondreizen in Australië, Nieuw Zeeland en Azië om zo de mooiste plekjes te bezoeken,een beetje cultuur op te snuiven en de gekste activiteiten te doen.

Het plan is om eerst een weekje in Australië te verblijven en dan direct door te gaan naar Nieuw Zeeland. Hier willen we ongeveer twee tot twee en een halve maand blijven om zo weer op tijd terug te keren naar Australië waar we graag kerst en oud&nieuw willen vieren.

Vervolgens is het plan om ongeveer vijf maand in Australië per camper rond te trekken en te werken. We willen de gehele oostkust pakken en eindigen in Darwin om vanuit daar naar Indonesië te vliegen. Daarna willen we nog vijf maand rondreizen in Azië.

Hopelijk wordt het een onvergetelijke ervaring!

Bezochte landen

Wij hebben 8 landen (4%) bezocht:

Australië, Fiji, Filipijnen, Indonesië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Taiwan, Thailand.